HTML

Crazy Budapest

Budapest teljességgel meg van kattanva. De komolyan. És ami még kattantabb Budapesttől, azok a budapesti éjszakák. Banánnak öltözött emberek a 4-es 6-os villamoson, flörtölő török srác, aki a hatalmas gyros hús mögül kacsint rád, a jól ismert Deák téri hajléktalan, a patkányával a vállán, a "SZERETLEK JÉZUST!" üvöltő térítők a Blaha aluljáróban, piaszag az éjszakain, hajnali hamburger. Az átbulizott éjjelek elengedhetetlen kellékei. Ebben az őrületes forgatagban vicces, elképesztő, drámai vagy akár tanulságos sztorik, élettörténetek jönnek velem szembe. Bizonyos történetek úgy gondolom megérnek egy blogbejegyzést. Csobbanjatok velem bele ebbe botrányos cirkuszba...mert ez a város tényleg meg van kattanva.

Friss topikok

  • dontbesilly: Első kommentelőnek igaza van, kösznöm az észrevételt! :) Valóban nem csak pesti jelenség, én egri ... (2013.11.22. 14:24) Egy kis romkocsma történelem

Címkék

Archívum

"...and then she stole my hat!"

2013.11.13. 19:31 dontbesilly

Szokásos fülledt, füstös, borszagú volt a levegő az Instant nevű szórakozóhelyen. Dübörgött az egyik teremből az electroswing, az emberek nevetése és zsongása pattogott vissza a kopott falakról. Már megint rám léptek, a söröm negyede a szoknyámon vigyorgott kárörvendve vissza rám. Rágyújtottam.Két slukk között azon morfondíroztam, hogy, hogy lehet november közepén is izzadtság szag ezen a helyen. Erre csak az Instant képes.- gondoltam bosszúsan, majd felnéztem a kitömött vaddisznó fejre, ami a híres romkocsma egyik legsajátosabb dekorációja és elmosolyodtam. Szeretem ezt a helyet. Az összes hülyeségével együtt. Olyan kis elvarázsolt. Ahogy végigfuttattam ezt a gondolatmenetet magamban, valaki elém pattant a semmiből, mint valamiféle ír manó. Annyira nem állok messze az igazságtól, mikor ezt mondom, mert tényleg ír volt. Egy viszonylag alacsony, baseball sapkás srác, aki valami körülíratatlan huncutsággal mosolygott, mint aki mondani készül valamit. Valamit, amit nem tud visszatartani, és bár senki nem kérdezte, okvetlenül el kell mondania. Ez így is történt. Pár századmásodperc mosolygás után kirobbant belőle:
"I FUCKIN' LOVE THIS CITY!"-kiabálta az arcomba én meg meglepettségemben nem tudtam mást reagálni, minthogy "why?".

1instant.jpgforrás:welovebudapest.com

A srác óriási, csillogó szemekkel kezdte el mesélni a kis történetét, amit fogalmam sincs, hogy miért, de szívesen hallgattam.  
"I swear to you, this would never happened to me in another city!"
Elmosolyogtam és még a történet ismerete hiányában is némi büszkeség öntött el. "This city is unbelieveable!"-tetézte.
Egy gyönyörű magyar lányról szólt a történet, aki egy előző esti buliban ellopta a srác sapkáját és elfutott vele. Hogy egész biztosan értsem a történetet, levette a fejfedőt és felváltva imitálta a lányt, aki épp elcseni azt, majd saját magát, amint utána fut. Látványos volt, egyre jobban érdekelt mi sül ki belőle.

A srác elkapta majd végigtáncolták és beszélgették a hajnalt. Naivan abban reménykedtem, hogy hazakísérte a lányt, de a romantikus happy ending helyett csak egy 'I slept with her'-t kaptam.
"She also made me coffee in the morning!"- dadogta izgatottan. "She was amazing! And beautiful...and smart as well. We could talk about anything!"-szemei mondatról mondatra jobban csillogtak,így vigyorogva megkérdeztem: "Why don't you call her?"
Még izgatottabb lett: "Oh my god, oh my god, should I really call her?"-olyan volt, mint egy szerelmes kisfiú, nem bírtam magamban tartani, hogy...

"You fell in love with her, dont you?"
A srác elhallgatott, a mosoly az arcára fagyott, elsápadt és maga elé meredt. Robotos mozdulattal a szájához emelte a sört, nagyot kortyolt belőle és megszólalt: "OMG, you're right...I fall for her. I fell in love with a hungarian girl." 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://crazybudapest.blog.hu/api/trackback/id/tr125631888

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása