HTML

Crazy Budapest

Budapest teljességgel meg van kattanva. De komolyan. És ami még kattantabb Budapesttől, azok a budapesti éjszakák. Banánnak öltözött emberek a 4-es 6-os villamoson, flörtölő török srác, aki a hatalmas gyros hús mögül kacsint rád, a jól ismert Deák téri hajléktalan, a patkányával a vállán, a "SZERETLEK JÉZUST!" üvöltő térítők a Blaha aluljáróban, piaszag az éjszakain, hajnali hamburger. Az átbulizott éjjelek elengedhetetlen kellékei. Ebben az őrületes forgatagban vicces, elképesztő, drámai vagy akár tanulságos sztorik, élettörténetek jönnek velem szembe. Bizonyos történetek úgy gondolom megérnek egy blogbejegyzést. Csobbanjatok velem bele ebbe botrányos cirkuszba...mert ez a város tényleg meg van kattanva.

Friss topikok

  • dontbesilly: Első kommentelőnek igaza van, kösznöm az észrevételt! :) Valóban nem csak pesti jelenség, én egri ... (2013.11.22. 14:24) Egy kis romkocsma történelem

Címkék

Archívum

Pretty woman

2013.11.14. 10:17 dontbesilly

Már épp azt hittem, eltelik egy hét anélkül, hogy valami indokolatlan baromság történjen velem ebben az őrült városban, de tévedtem. 

Nem kellett bulizni mennem, hogy elképedjek. Elég volt egy késő esti gyrosért kiugrani az albérletemből, és máris meg akart verni egy transzvesztita. Nem, nem gépeltem el. Meg akart verni egy travi.

Épp az éjjel-nappali Manna mellett jöttem el, ami előtt minden áldott este fiatalok hada gyűlik össze és hangosan vitatkoznak arról, hogy milyen piát vegyenek. Most fiatalok helyett két bombázó szőke nő állt a bolt előtt, bagóztak, rózsaszín miniszoknyában, tűsarkúban, irigylésre méltóan sima, csillogó, vasalt hajjal. 

travi.jpg

Ahogy elhaladtam mellettük egy öblös, rekedtes férfi hang utánam ordibált: "MIT NÉZEL TE RIBANC?!"
Fogalmam sem volt, hogy egyáltalán nekem címezték-e a kedvességet, és, ha igen, akkor ki, mert a két nőn kívül senki nem volt  a környéken. Aztán mikor megfordultam, minden értelmet nyert. 
A szőke nő üvöltött, dühtől eltorzult fejjel utánam, férfi hangon...és, ami a legborzasztóbb, hogy férfi arccal, amit csak akkor vettem észre. Elképesztően szürreális élmény volt, hosszú-hosszú másodpercek kellettek, mire összeállt a kép. Először csak megrökönyödve néztem a "nőre", aki elszánt, pasis mozdulatokkal megindult felém a tűsarkújában, ekkor tűnt csak fel, hogy a a vádlija sem éppen nőies, hanem izmoktól duzzadt. 
Ijesztőbb és groteszkebb volt, mint bármi, amit eddig láttam. Az egyedüli szerencsém a jelzőlámpa volt a zebránál, ami pont azután váltott pirosra, mikor átértem és azelőtt, mielőtt a travi rálépett volna. 

Hevesen verdeső szívvel léptem be a gyrososhoz és a történtek után már meg se kottyant, hogy a középkorú szőrös mellkasú felszolgáló férfi megkérdezte: kérek-e egy "sexy, arabic man"-t a gyrosom mellé...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://crazybudapest.blog.hu/api/trackback/id/tr365632659

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása